Min tankebubbla

Alla inlägg den 31 maj 2016

Av mammatillelise - 31 maj 2016 18:55

Det började samlas en del regn/åskskurar när vi åkte och nu verkar det ha kommit hit. Gillar åskoväder, mysigt på nåt sätt :) Får se om det bryter ut på riktigt eller avtar.

Vet inte riktigt vad vi ska äta ikväll, inte riktigt hungrig men borde äta något ändå.

Eftermiddagspromenad.

Av mammatillelise - 31 maj 2016 13:03

Nu grillar vi kotletter och kycklingkorv :) Det har regnat en skvätt när vi kom, skönt :) Vissa vill ha 30+ grader hela tiden, det klarar inte jag av. Blir trött, seg och får huvudvärk när det är för varmt. Tycker det är bäst när det är lagom varmt med några moln så solen kan gömma sig lite då och då :)

Vi har blåst såpbubblor :)

Av mammatillelise - 31 maj 2016 09:31

Så bra vi sov inatt, helt underbart. E sov som en stock, var några enstaka uppvak, men hon somnade om snabbt. Jag känner mig så utvilad.


Nu vet jag att vi måste gå ut med henne och gå längre sträckor så hon blir trött och av med all energi. Har märkt stor skillnad nu när vi låter henne springa själv istället för att åka i vagnen.


Det är lite halvmulet idag, inte lika varmt vilket är bra :) Vi ska kanske köra ner till Ms föräldrars sommarstuga vid havet och grilla lite och där kan ju E springa hur mycket som helst  .


Mina byxor har kommit och jag är jättenöjd, de sitter bra och är sköna och luftiga. Tur att jag köpte 2 par för nu är de slutsålda.

Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards