Min tankebubbla

Alla inlägg den 23 maj 2016

Av mammatillelise - 23 maj 2016 21:13

När M jobbar. Han jobbar natt imorgon också och borde vara ledig onsdag natt och helt ledig på torsdag om de inte ringer. Vet att han inte gillar tacka nej, men han måste ha lite ledigt iaf. Hoppas nu att han är ledig på torsdag annars kan jag åka till mamma redan imorgon. Men vi vet ju inte hur det blir, för de ringer, oftast, samma dag.

Tänkte åka till henne på fredag och stanna tills på måndag för M jobbar fre, lör och sön natt. Han är hemma i 3 timmar efter att han vaknat sen måste han åka igen. Så det är lika bra att vi åker.

Av mammatillelise - 23 maj 2016 18:53

Försöker hålla E sysselsatt så hon inte blir trött och somnar innan det är dax   



 

Av mammatillelise - 23 maj 2016 15:22

Vi har varit ute och gick in på Hemköp och Apoteket, Elise fick gå en bit också, jag höll henne i handen. Min duktiga älskling, att hon orkar gå så långt nu . Vi henne i vagnen när hon började gå långsammare. Det var mycket kvavt och varmt. Tycker inte om sånt väder och det blir värre för varje år. Just den här värmen utan någon som helst frisk luft. Ibland är det mycket skönare när det är mulet och det blåder på lite, till och med regnar lite. Då är jag gärna ute  .


Marcus blev inringd och ska jobba inatt. Elise har somnat nu och tur det, sen ska jag hålla henne vaken till ca 21, när jag ska lägga henne. Sist blev det helt fel, hon somnade vid 18 och sov länge. Sen vaknade hon och kunde inte somna ordentligt på natten. Så nu ska jag försöka se till att hon sover en gång mitt på dagen.


Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards