Min tankebubbla

Alla inlägg den 24 maj 2016

Av mammatillelise - 24 maj 2016 09:44

Mycket dåligt. E vaknade jätteofta med ett hysteriskt skrik och skrämde mig varje gång. Hon sov mycket bättre igår och det går upp och ner, hoppas på bättre sömn inatt som alltid. Jag är jättetrött nu, men tänkte gå ut lite med henne så hon får gå ute, får se hur långt vi orkar. Det är lagom varmt och svalt ute, kommer säkert bli varmere så det gäller att passa på och gå ut nu 


När M kom imorse så orkade jag inte ens prata så trött jag var. Han jobbar inatt också så det blir typ 3h vi får se varandra idag.


Jag har blandade känslor inför förskolestarten i augusti. Kommer ha E där i 3h per dag och hemma fredagar om inte kommunen bestämt annat. Jag kommer iallafall få lite egentid så jag kan sova, städa och fixa här hemma. Nu hinner jag inte göra något om inte M är hemma. Om E inte kommer vilja vara där eller ska vantrivas kommer jag ha henne hemma igen. Jag hoppas att det är vettiga barn där alltså inga som slåss, bits osv. E är väldigt mammig och jag är redan dönervös för den nya miljön som hon ska vistas i. Hon kommer kanske trivas, det är ju så få timmar och hon behöver mer stimulans. Får se hur det blir.  

Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards