Min tankebubbla

Alla inlägg den 18 maj 2016

Av mammatillelise - 18 maj 2016 18:34

Vi började dagen vid 8.30, jag var i valet och kvalet om jag ska ta bussen eller gå till centralen. Bestämde mig för att ta bussen.

Gick upp, åt en snabb frukost: puffat ris med joghurt och kaffe. M hjälpte med E och bytte blöja. Jag packade ryggsäcken, klädde på E och gick.

Jag hade rejäl huvudvärk tror att det berodde på lågtryck. Det var mulet idag, men inte kallt så jag ändrade mig och gick till centralen. Var en skön promenad för det var inte för varmt :)

E var lugn på tåget, hon skrattade och vinkade till alla. Jättegulligt när jag är med, men kommer lära henne att inte prata med främlingar när hon blir större.

När vi kom fram gick vi in på Ica och handlade lite bullar till fika och lite smågrejer till mamma. E har ätit rätt mycket pasta med skink- och parmesansås och gurka till. Hon gillar såser och denna verkar vara en favorit :) Mamma har gjort biffar på kycklingfärs och det var jättegott, mkt godare än på vanligt färs.

Sen har vi inte gjort så mycket, har fortfarande lite ont i huvet :(

M ska jobba på asylboende inatt. Han börjar och slutar senare 19-07. Han tycker att det ska vara tröttsamt att sitta ut sista timmen 06-07, för det är redan jobbigt vid 05-06.

Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards