Min tankebubbla

Alla inlägg den 30 maj 2016

Av mammatillelise - 30 maj 2016 22:44

M hämtade oss vid 16-tiden. När vi kom hem städade jag lite i köket och ville städa lite på fönsterbrädan utanför. När vi öppnar fönstret så blåser det in mkt skit som samlats på den. Det samlas ovanligt mkt smuts där för att många bilar och bussar kör på vägen utanför. Jag började torka, öppnade fönstret lite för mkt och gardinstången, som är i metall, åkte ner och slog mig i huvet, aj, gjorde sjukt ont!

M och jag fick hjälpas åt till slut för det var så mkt smuts, men nu är det rent iaf. Glad att vi rensade :)

Sen ville E gå ut, hon ställde sig vid dörren och vinkade hejdå :) Vi gick ut och det blev en jättestor runda för en så liten tjej. Jag fattar inte hur hon orkar gå så mkt, bara går och går. Blir liksom aldrig trött :) Hon är så himla glad när vi är ute, skrattar och tjuter, min lilla älskling <3

Sen har vi ätit. E har ätit rätt bra, förmodligen för hon har gått mkt :) Hoppas att hon och vi får sova gott inatt :)

Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards