Min tankebubbla

Alla inlägg den 7 maj 2016

Av mammatillelise - 7 maj 2016 23:11

Jag vågar inte hoppas på något och ska gå dit med en chill-inställning, vara trevlig och svara på frågor. Tänker absolut inte vara desperat även om jag verkligen vill ha det här jobbet så vill jag inte att E ska vara på förskolan heltid. Farmor ställer gärna upp och hämtar tidigare, men ändå kommer hag kunna slappna av?

M jobbar jättemkt nu. Han lär sig en av ronderna och så klart fick han den svåraste. Jag vill inte atg han ska känna den här pressen att jobba samtidigt om båda jobbar så kommer lägenheten att förfall då ingen kommer ha tid att städa. M jobbar mkt helger och det kommer nog jag också göra.

Får jag inte jobbet blir jag jättebesviken. Det kommer inte ut lika många jobb som det gjorde innan och ju längre jag är arbetslös desto mer oanställningsbar blir jag. Vill bara få intervjun överstökat. Försöker intala mig själv att det inte är hela världen om jag inte får det, men vill jobba i samma stad. Det kommer inte funka att pendla då kommer jag vara borta i typ 10 timmar per dag så nä.

Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards