Min tankebubbla

Alla inlägg den 28 maj 2016

Av mammatillelise - 28 maj 2016 22:35

Mors dag imorgon <3

Av mammatillelise - 28 maj 2016 18:40

Har M jobbat med igår. Den människan är jugoslav, inte så förvånande med den mentaliteten. Han körde massa "bögskämt" riktade mot M och den andra väktaren som är svensk. Han sa hela tiden "jag bara skojar".

Den här typiska grejen för att kunna säga vad som helst och sen ursäkta bort det. Alla jävla mobbare kör säkert samma. "Jävla bög", "Jävla hora", "Åh, jag bara skojar".  Kör upp det i röven, era äckel! Jugoslaven hade blivit bästis med ordningsvakten, även han utländsk också jugoslav.

Jag blev så arg. M är jättesnäll och har oturen att träffa skitstövlar antingen förklädda till "kompisar", som osar avundsjuka för att han har ett liv och inte dom, eller kollegor. Den här väktaren körde det typiska "broshan, mannen" jargonger. M hatar det, det gör jag också. Idioten är en maktkåt testosteronmupp. Palla att sådana typer anställs som väktare. Lätt att se hur dessa kan missbruka makt och dylikt. Han jobbar iaf mest i annan stad och tillhör inte Ms distrikt. Däremot så brukar M ibland jobba i den staden, där är dom två väktare. Hoppas att han slipper jobba med den här stackars ursäkten till människa, fega jävel!

Lite offtopic: alla mobbare är så jävla fega. Det är föräldrarnas ansvar att uppfostra sina avkommor. När föräldrarna inte bryr sig så växer barnen upp till oförskämda, dumma vuxna som skriker efter uppmärksamhet.

Av mammatillelise - 28 maj 2016 14:09

E vaknade kl 6 igen och ville inte somna om. Hon ville spring runt, komma upp i sängen och komma ner från sängen. Somnade om först vid 7.40 8-)

Vi steg upp 9.30, åt frukust och gick ut, medan det var svalt. Gick in på Akademibokhandeln och köpte en ny bok, som E kan ha här hos mamma. Därefter gick vi en stor runda vid Citadellet, var jättemkt folk ute.

Det är så mycket svalare i mammas lägenhet. Riktigt skönt att vara här. Hemma hos oss är det en bastu, trots att golvfläkten oftast är på max.

Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards