Min tankebubbla

Alla inlägg den 25 maj 2016

Av mammatillelise - 25 maj 2016 22:04

Har varit händelselöst. Vi har badat E och det gick bra. Hon ville först inte sätta sig ner, men det gick bra sen.

Jag hade ingen aptit på hela dagen så vi köpte en calzone, åt bara upp hälften. Slöseri... Jag blir jätteslö när det är så varmt och det är sjukt varmt i vår lägenhet. Golvfläkten är på max hela tiden. Känner mig mkt piggare hos mamma för det är såååå svalt där, jätteskönt :)

Av mammatillelise - 25 maj 2016 18:30

Har sett den förra veckan och den var bra. Spännade och invecklat story för att vara en Disney film.

#zootopia #trailer #disneyfilm


 

Av mammatillelise - 25 maj 2016 16:28

Med Emma Watson och Dan Stevens i huvudrollerna. Dan Stevens har jag sett i "The Guest", tyckte att han var jättebra i den och ser riktigt bra ut ;) Jag älskade den tecknade versionen och är nyfiken på filmen, hoppas att den är lika bra.


#beautyandthebeast #teasertrailer #trailer #teaser #disneyklassiker



Av mammatillelise - 25 maj 2016 12:11

Idag också. Vi gick lite efter 9, när det inte var så jättevarmt och kom hem vid 11 och då var det sjukt varmt igen. E har gått mkt medan hon höll min hand :D När vi kom hem var hon rätt trött och somnade snabbt :)

Jag vill bada henne idag, men behöver Ms hjälp för hon verkar vara rädd för att bada, helt plötsligt. Sist gick det, efter några försök, att sätta ner henne och hon hade roligt :) Får se hur det går idag i värsta fall får vi duscha henne. Vill bada henne oftare nu när det är så varmt, men hon blir så torr i huden om vi badar ofta.

E sov mkt bättre inatt och det gjorde jag också. Försökte lägga henne vid 21 flera ggr igår. Men hon var så uppspelt och ville bara springa runt sängen, det fick hon göra och till sist ville hon hämta några böcker. Jag tog in några böcker och vi satt i sängen och tittade i dem, jag har läst lite men hon ville mest bläddra :) Efter ett tag började hon kasta ner böckerna och då förstod jag att hon är trött och lyckades söva henne :)

E verkar inte vilja äta något alls, jag har heller ingen speciell aptit. Kan bero på värmen. Jag erbjuder all mat men hon antingen leker, kastar på golvet eller spottar ut. Hade hon varit hungrig så hade hon ätit.

Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards