Min tankebubbla

Alla inlägg den 1 maj 2016

Av mammatillelise - 1 maj 2016 08:06

De blev ingen sömn, när jag skrev här sist. E hade svårt att amma och andas. Så fort hon skulle amma fick hon panik och blev jätteledsen, men hon lyckades sova rätt bra mot morgonen sen. Jag hade sjukt ont i halsen den natten. Det blev bättre igår, men hade svårt att sova inatt för halsen började klia och ögonen rann, jättejobbigt. E fick sova iaf och det är jag jätteglad för  . Stackare, hennes näsa rann jättemycket i förrigår, var nog det sista som skulle ut. Nu verkar hon vara mkt bättre och andas bra  .

Hoppas att jag blir bättre till imorgon, vi ska till mamma. M ska jobba natt rätt mycket i maj, sen kan det tillkomma någon dagspass. Just nu är det dock bara natt på hans schema.

Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards