Min tankebubbla

Alla inlägg den 26 maj 2016

Av mammatillelise - 26 maj 2016 15:59

På XXL blev det. Mycket bekväma att gå i och lätta :D M köpte badshorts på XXL och beställde shorts på 5.11, hans favoritbutik på nätet :D Han har redan ett par shorts därifrån, men ville ha en annan färg som han kan byta med.


Jag har packat lite inför morrondagen, när vi ska till mamma. Packade ner massa blöjor och ska packa ner lite kläder också. Det verkar som att det blir svalare imorgon, enl väder apparna iallafall, hoppas verkligen det.


M är schemalagd fram tills på söndag, det är hans praktiktimmar. Efter det vet han inte när han ska jobba. Då är det ca 2v kvar till VU2, så han kommer nog bli inringd vid behov. Riktigt svårt att kunna planera något när vi inte har en aning om när han ska jobba. Fy för timanställningar, hoppas har får någon typ av riktig anställning, tex. deltid, efter 9 månader.


 

Av mammatillelise - 26 maj 2016 11:08

Ska vi göra idag, jag behöver sandaler. Mina byxor från Halens borde levereras snart. Hoppas verkligen att byxorna ska passa samt att de är svala. Jag har inga bra sommarbyxor alls, tycker inte om shorts för jag blir lätt bränd och måste smörja mig med solkräm hela tiden. 

E vaknade vid 6-tiden och ville springa runder, vägrade somna om förrän vid 7, så jag är rätt trött även om hon sov hyffsat bra under natten. Jag har också märkt att det har läckt massa mjölk i sängen inatt, ewww, så lakan ska bytas.

Jag måste ringa och boka tid för synundersökning. Gör det var 6e månad för jag har linser och då är det ett krav med undersökning 2 ggr/år, drygt. Har inte orkat ringa än får se on jag tar tag i det på helgen.

Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards