Min tankebubbla

Alla inlägg den 14 april 2016

Av mammatillelise - 14 april 2016 21:51

Hela dagen, har inte ens tränat med hjulet och har nu dåligt samvete. Får träna imorgon. Det har varit en tråkig dag med tråkigt väder. Jag har ingen lust att gå ut med vagnen när det är mulet ute.

E blir allt duktigare på att gå. Hon går mycket längre sträckor med något i händerna. Hon har även lärt sig klättra upp i soffan helt själv :)

Har druckit lite kaffe nu på kvällen och känner mig jättepigg nu :D Hoppas jag lyckas somna bara.
M har lekt med sin ficklampa halva kvällen :)

Av mammatillelise - 14 april 2016 18:11

Spelande blev det idag. Brukar inte spela det så ofta, men vill bli bättre på strategin. Man blir så arg när man förlorar, M spelar också så vi båda bara sitter och surar när vi förlorar en match. Undrar hur mycket pengar vissa spelare har slösat när de har riktigt höga levels på vissa kort.

Jag är mycket nöjd med väskan. Ska bli skönt att kunna ha en vattenflaska nära till hands när det blir varmare. Kan även ha Es gröt där och andra småsaker :) M verkade ha lite svårt med ficklampans olika funktioner i början, men det blev bättre så han behåller den.

Av mammatillelise - 14 april 2016 14:34

En vagn till. Jag beställde en sulky från Jollyroom för 445 kr, kom sedan på att jag tog fel färg, avbeställde. Sitter nu och funderar ifall vi behöver en sulky. De är mycket smidiga och fälls ihop snabbt och lätt. Vill dock inte lägga ut mer pengar just nu.

Har precis betalat av mina glasögon och 1 års fotograferingen, väntar fortfarande på att få bilderna, sjuuuuukt 6900 kr bara för digitala filer.

M har skrivit ut sig från Arbetsförmedligen. Jag tyckte att han borde ha väntat tills han böjade jobba. Frågan är ifall han ska börja nu i slutet av april eller i maj.

Stroller organiser och Ms ficklampa har kommit till utlämningsstället han hämtar ut dem idag. Ficklampan ska han ta med till jobbet, ville ha en med bra kvalité.

Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards