Min tankebubbla

Alla inlägg den 22 januari 2016

Av mammatillelise - 22 januari 2016 23:00

Riktigt trött blev jag efter att ha följt Lisa Holm-rättegången hela dagen. Hoppas verkligen att Hovrätten fastställer livstidsdomen. Fruns vittnesmål var ju oförskämd och respektlös på alla plan. Vilken sjuk kärring alltså, som vill fria denna vidriga mördare trots alla bevis mot äcklet.

M har varit på intervju hos Securitas idag. Igår gjorde han rekryteringstestet och det gick mycket bra :) Nästa steg är att de ska ringa referenser. Detta var väl sommarjobb, men de sa att många får förlängt. Man vågar ju nästan inte hoppas på att han får det, blir ju hela tiden besviken. De hör av sig nästa vecka.

Hoppas han får jobbet så han inte har tid att tänka på sina vidriga förre detta vänner som vi bröt kontakten med. Skulle ha gjort det för länge sen egentligen. Det har blivit lite tyst och tråkigt kanske, men vi har det mycket lugnare nu.

När det gäller mig så verkar det som att jag blev bortvald från alla tjänster. Fick inte ens en intervju i Lund där jag var en av 6 sökanden...detta känns lovande....not. Ska även börja betala av på CSN skulden nästa månad och ingen jobb i sikte. Har sökt 2 kundtjänst jobb, får se om nån hör av sig här då. Inte så troligt dock, för jag kan varken danska eller norska.

E fyller 1 år nästa söndag så vi ska beställa tårtan i veckan. Min lilla guldklimp redan 1 år :)

Imorgon åker jag och E till mamma i Landskrona och ska ta det lugnt.

Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards