Min tankebubbla

Alla inlägg den 2 januari 2016

Av mammatillelise - 2 januari 2016 21:54

Kollar på Spy Hard, en parodi på James Bond filmer, med Leslie Nielsen. Rolig film :D

Sen ska vi lägga oss beroende på när E somnar, hon sov rätt ok inatt faktiskt. Det var lite uppvak men inte lika många som annars. Hoppas hon sover lika bra inatt   

Av mammatillelise - 2 januari 2016 15:06


Yeeey, vi beställde en soffa till mamma på Mio med hemkörning, montering och bortforsling av den gamla. Jättesmidigt, tycker att fler affärer ska kunna erbjuda dessa tjänster.  

På vägen hem köpte vi Whopper meal på Burger King, får äta nåt nyttigare ikväll  


Har läst på Aftonbladet att dräktiga kossor fick akutslaktas efter att de bröt bakbenen pga raketer som brändes av intill hagen. Så sorgligt och onödigt, det borde införas licens för fyrverkerier eller förbjudas helt för privatpersoner. Kommuner borde orda evenemag med fyrverkerier på Nyårsafton. Det skrivs så mycket om att folk skadas och att oupfostrade idiotungar skjuter mot poliser, människor och mot djur. Det är inte värt det...Jävla djurplågare.

Mio

Av mammatillelise - 2 januari 2016 13:06

Nu ska vi åka till Mio, tänkte egentligen stanna hemma idag. Det är så tråkigt hemma, ska se ifall vi hittar någon soffa till mamma.

Det tar ju tid att klä på E, hon försöker krypa iväg hela tiden :D Känns att det tar flera timmar innan man kommer iväg   

Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards