Min tankebubbla

Alla inlägg den 29 december 2015

Av mammatillelise - 29 december 2015 23:23

Har tagit 2 panodil, hoppas att magsmärtan lugnar sig så jag får sova    
Vi sover över hos mamma när vi är på besök så hon kan umgås med lillan längre. Lite jobbigt att sova här dock, mindre säng med bebis bredvid mig, blir rätt trångt   

Maken ska hämta oss imorgon, skönt att slippa ta tåget   

Av mammatillelise - 29 december 2015 18:48

Nu har maken smsat att han har köpt Virtual reality glasögon till mobilen, på Kjell & Co. Låter intressant får se om det blir någon känsla, för glasögonen ser rätt billiga ut och är det också. Ord pris 149, han fick de för 99. Ska bli spännande att testa   

Man kan åka berg och dalbana, kolla på Eifeltornet och utforska Mars bl.a Låter väldigt hightech, men glasögonen är gjorda av kartong med någon film framför ögonen, antar jag   

Av mammatillelise - 29 december 2015 17:02

Vi är hos mamma har ätit lite och tar det lugnt    Har varit på ICA här i Landskrona och det var mycket folk, därför älskar jag att beställa mat på internet. Brukar storhandla på Mathem.se, man kan välja leveransdag och tid. Ska få en leverans imorgon   

Jag har molande värk i magen som kan vara mensvärk eller inte. Har börjat amma mindre nu och fick mens förra månaden, hoppas att den blir regelbunden igen. Har varit jätte deppig och arg under amningen. Nu när mensen verkar ha kommit tillbaka så mår jag mycket bättre och är piggare   

Av mammatillelise - 29 december 2015 09:27


Nu ska vi upp, lillan sov oroligt hela natten och blir extra grinig när vi väcker henne så tidigt. Hon blir trött redan på tåget och börjar skrika, lite pinsamt att sitta där med otröstlig bebis ��

Får kasta i mig kaffe snabbt, kanske hinner jag äta nåt också, hungrig hela natten ☕️��

 

Hoppas vi hinner till 10.54 tåget utan att stressa ��

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards