Min tankebubbla

Alla inlägg den 26 december 2015

Av mammatillelise - 26 december 2015 21:09

...det var idag. Nu har jag läst att kallare luft ska dra in över landet, hoppas att det äntligen blir lite snö.  Men vänta...då kommer ju alla problem i trafiken, olyckor och inställda tåg bl.a jobbigt    Är såå trött med en skrikig bebis och vädret gör det ännu svårare att stiga upp på morgonen.


Flera tänder har erupterat på min lilla    och hon matvägrar totalt, innan hade hon äntligen börjat äta med god aptit. Nu vaknar hon nästan varje halvtimme     då måste hon amma för att kunna somna om. Måste säga att amningen är mindre mysig nu när hon har börjat bitas ordentligt   Hoppas varje natt att hon ska börja sova bättre.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards