Min tankebubbla

Alla inlägg den 12 februari 2016

Av mammatillelise - 12 februari 2016 18:23

Det ska öppnas en ny Montessori förskola precis vid oss, det är så himla nära :D Så vi har varit på besök där. Den är inte inrett än, men förskolechefen har visat oss runt och berättat lite om olika rum och hur det är tänkt att det ska vara. De sa att vi kan höra av oss och komma förbi efter att de öppnar den 1a mars för att se hur det färdiga resultatet ser ut. Så det ska vi göra. Jag har redan gjort en intresseanmälan samt ställt E i kön till denna förskola.

Hon kommer vara lite över 1,5 år då hon börjar, hoppas verkligen att hon ska trivas. Jag kommer säkert vara arbetssökande och då får hon vara där 15h i veckan. Skönt att det inte blir långa dagar i början.

Presentation


Välkommen till min blogg om allt och inget :D

Jag bor i Skåne med min man M och dotter E. Har tagit tandsköterskeexamen i jan. 2015, två veckor efter föddes E.

Här skriver jag om familjelivet och andra tankar som snurrar runt i huvudet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok

Pinky Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards